2 Mart 2013 Cumartesi

KEKLİK KAFESİ ÇEŞİTLERİ


Yaklaşık 40 senedir gerek meslek olarak gerekse hobi olarak marangozluk yapıyorum son bir yıldır ise istek üzerine ve hobi olarak keklik kafesi yapıyorum ve bu güne kadar zevk alarak yaptığım başlıca işlerden birisi oldu,şimdiye kadar yaptığım kafesleri yaşadığım şehir olan Gaziantep 'te dostlarım vasıtasıyla değerlendiriyordum,yine dostlarımın tavsiyesiyle bu kafesleri ilgilenen herkese sunmaya karar verdim ve bu kafesleri değişik ölçü ve renklerde yapıyorum.en çok beğenilen yaptığım kafeslerin resimleri aşağıdakilerdir.








          İgilenen kişiler merak ettikleri sorular için ve bilgi için irtibata geçebilirler   
                            telefon  numaram         0542 735 94 42 


1 yorum:

  1. Keklik,Kafesi,Tuzağı
    http://www.facebook.com/pages/KeklikKafesiTuzağı/195329010543287?ref=tn_tnmn Ankaradan Nizam Özbek Ankarada oturan bütün kurak avcıları tanır Keklik kafesi tuzağı yapılır satılır 0535 328 34 26 bilgi almak isteyenler tanışmak isteyenler arayabilirler iyi günler.

    YanıtlaSil